niedziela, 17 marca 2013

Rozwiązanie konkursu z Delectą

Konkurs z Babeczkami Nadzianymi Delecty się zakończył, a ja musiałam dokonać trudnego wyboru. Przyznam się, że nie było to łatwe, bo pomysły macie tak świetne, że nagrodziłabym nie pięć, a pięćdziesiąt odpowiedzi. 


Ale cóż, takich możliwości nie ma, więc aby już nie przedłużać ogłaszam, że nagrody powędrują do autorów następujących odpowiedzi:

Aneta 10 marca 2013 16:07

Moja inspiracja na dekoracje “Babeczek Nadzianych Delecta” to cztery pory roku... trzy pory roku :)

1. Wiosna z “Babeczkami nadzianymi owocowo”

Babeczki nadziane truskawkami nie mogą mi się nie kojarzyć z pozna wiosna.
Wierzch babeczki udekorowałabym (przy pomocy rękawa cukierniczego) kremem z serka mascarpone zabarwionego na zielono. Wybrałabym końcówkę za pomocą której mogłabym zrobić kępki trawy. Na tej trawie ułożyłabym listek zrobiony z masy cukrowej (oczywiście zielonej) a na listku siedziałby sobie cukrowa biedronka.

Aneta Zywiec

Tomasz Wołowski 11 marca 2013 13:06

Jak to zwykle w życiu bywa "nadzianym babeczkom" brakuje tylko mężczyzny, który by je schrupał. Ale jak to bywa wśród nadzianych babeczek, muszą one pięknie wyglądać. Proponuję więc ozdoby w formie uśmiechu - bo z uśmiechniętymi przyjemniej przebywać, gwiazdek zamiast oczu bo kto nie chciałby się w takie zapatrzeć a także kolorowych policzków z emocji. Wszystkie te ozdoby muszą być z lukru lub czekolady by babeczki nadziane były jeszcze bardziej słodkie. Bo słodyczy w naszym codziennym życiu jest za mało... Ach te piękne i słodkie bardziej lub mniej nadziane babeczki....

Tomek
tomasz_wolowski@poczta.onet.pl



Wilczyca Aga Strzęciwilk, 11 marca 2013 17:15

Propozycja 3

Babeczki pociągające, czyli wydanie PKP

Babeczki owocowe obłożyć masą napoleonkową, posypać drobno startą czekoladą gorzką. Z masy cukrowej robimy komin do lokomotywy, kabinę dla maszynisty i daszek. Kolejne babeczki robimy jako wagoniki. Doczepiamy kółka z masy cukrowej (tej twardszej)...i jedziemy :)

Aga Strzęciwilk- Moje Mniam


Paulina15 marca 2013 16:42

Moja druga propozycja również wiąże się z kwiatami. :)
Do wyboru mamy białe i czerwone.

Jeśli chcemy zrobić czerwone różyczki, na babeczkę wyciskamy warstwę kremu maślanego lub z serkiem mascarpone, a następnie wbijamy dookoła (począwszy od zewnątrz, aż do środka) truskawki pokrojone w cieniutkie plasterki. Im cieńsze, tym lepiej. Wyginamy je lekko na zewnątrz, by przypominały płatki.

Aby uzyskać kremowe kwiaty, na babeczkę nakładamy jasny krem. Na środku umieszczamy orzech laskowy. Dookoła niego wbijamy w krem płatki migdałów, węższą stroną do góry, czyniąc kilka okręgów- od najwęższego w środku, do najszerszego na zewnątrz.

edka767 16 marca 2013 19:47

Moja dekoracja Babeczek Nadzianych Delektą
nie będzie poprawiana żadną dekoracji Korektą.
A więc zaczynając od początku dekorowania,
zacznę od czekoladą babeczki smarowania.

Na taką płynna i ciepłą jeszcze polewę,
zrobię wiórków , kokosa i wisienek ulewę.
To wszystko w ładne wzory serduszek ułożę,
mnóstwo cierpliwości i serca w to włożę.

Kilkanaście babeczek ułożę w zameczek,
dodam to tego kilka boróweczek.
Przy okazji płotek z rurek zbuduję,
i piękny wjazd do środka namaluję.

Dookoła wypełnię fosę sokiem z mandarynki,
dodając do niej szczyptę soku z cytrynki.
Gdzieś na tacy słoneczko z cukru utworzę,
wszystkie złe chwile w cień zatrwożę.


I tak moje babeczki piękne , wesołe, i słodkawe
przy którym zasiądzie rodzina, a ja wypiję kawę,
dekoracją bajkową zachwycać się będziemy,
i nowe pomysły na zabawy zdobędziemy,

Bo nie ma to jak pogaduszki przy babeczkach,
o chłopcach, modzie, o różnych ciasteczkach,
przy takich babeczkach czas miło spędzimy,
i od uśmiechu z przyjemności się nie opędzimy.

obserwuje: edka767
e-mail : edka767@gmail.com

Wszystkim serdecznie gratuluję wyobraźni i pomysłowości.
Osoby nagrodzone proszę o przesłanie na maila: margarytka75@vp.pl danych adresowych, które przekażę sponsorowi nagród, aby mógł wysłać nagrody. Zgodnie z zasadami konkursu na adresy (na terenie RP) czekam do 20 marca 2013 roku.  

Zdjęcia udekorowanych babeczek przyszły tylko dwa. Oto i one:


7 komentarzy:

  1. OJEJ!!!!! Ogromnie sie ciesze!!!! Dziekuje bardzo :) Foremki sie przydadza, bo moja rodzina bardzo lubi babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy zwycięzcom :-)

    Justyna Bodzioch

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!!!! jestem baaardzo zaskoczona, bo nie liczyłam na to nic a nic!!! Normalnie nie wierzę. Dzięki baaardzo!!!! gratuluje pozostałym zwycięzcom. Świetny pomysł na konkurs, bo dzięki temu poznaliśmy wiele możliwości z babeczkami. Ja na bank skorzystam z Waszych pomysłów również. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. :) Cieszę się, że mój pomysł Ci się spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwycięzcom -zabawny wierszyk napracowała się Edka!!a i Tomasza urocze wesołe "babeczki""

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) e-mail wysłany

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...