niedziela, 11 marca 2012

Rozwiązanie konkursu z Delectą


Nie było łatwo. Rzekłabym nawet, że trudno niezmiernie, bo wszystkie historie ciekawe, zabawne, wzruszające, przywołujące uśmiech. Ilość odpowiedzi przeszła moje najśmielsze oczekiwania... i teraz mogę się już przyznać, że bałam się, iż nie będzie komu tych nagród przyznać. Ale nie zawiedliście mnie po raz kolejny i przyłączyliście się do zabawy. Doceniam, że chciało Wam się chcieć i najchętniej nagrodziłabym wszystkich, bo każda historia ma w sobie coś fajnego, jedynego i wyjątkowego.  
Ale nagród jest tylko pięć...
I jury w składzie: Margarytka, Zielonooki i Zuza, po subiektywnych obradach postanowiło, że na liście nagrodzonych znajdą się:

Russkaya – za to, że urzekła Zielonookiego historią niegramotnej księżniczki
Polly – za książkowego zakalca
Kinga Z – za łezkę wzruszenia
Ola J – za babę atrapę
Dorota Witkowska – za niezły apetyt

Wszystkim nagrodzonym gratuluję i proszę o przesłanie danych adresowych, wraz z numerem telefonu na adres: margarytka75@vp.pl, abym mogła je przesłać do sponsora nagród.


7 komentarzy:

  1. gratuluję wygranym, mnie może innym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę wygranym :) trzeba będzie kupić te babeczki ;) pozdrawiam Monika Ł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota Witkowska11 marca 2012 22:09

    Dziękuję serdecznie, ależ się cieszę. Już dawno miałam ochotę spróbować tych babeczek, ale nigdzie nie mogłam kupić. Adres wysłałam.
    Gratuluję pozostałym nagrodzonym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz w życiu coś wygrałam:)
    Bardzo się cieszę, a mąż jeszcze bardziej na babeczki:P

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany a jednak się udało wow !!! :DDD będziemy mieli niezły zapas :)))) faktycznie miałaś trudny wybór bo wszystkie historie były fajne :)

    Gratuluję pozostałej czwórce !

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...