piątek, 18 lutego 2011

Owocowy deser dla leniwych dorosłych :-)))


Na leniwe, spokojne niedzielne popołudnie proponuję szybki i smaczny deser, który nie wymaga zbyt wiele czasu na przygotowanie, a smakuje świetnie. Oczywiście można wykorzystać do niego owoce, które mamy pod ręką: świeże, z puszki czy z kompotu... wszystko jest dozwolone, bo i tak najfajniejszy jest sos :-))


Składniki na 2 porcje

1 owoc mango
1 banan
2 kiwi
kilka truskawek
1 łyżka amaretto
1 łyżka adwokata
1 łyżka miodu
2 łyżki gęstej kwaśnej śmietany (u mnie 12%)
½ łyżeczki soku z cytryny
1 łyżeczka cukru waniliowego
czekolada do posypania

1/3 banana i 1/3 mango razem z amaretto, miodem, adwokatem, śmietaną i cukrem waniliowym zmiksować na gładki sos.
Pozostałe owoce pokroić w dużą kostkę, skropić sokiem z cytryny wymieszać i rozłożyć do dwóch pucharków. Polać przygotowanym sosem i posypać czekoladą. 
I gotowe :-)))

9 komentarzy:

  1. Że ja też mogłam takie cudo pominąć:)Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki pyszny deser... mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Margarytko!
    Serdecznie pozdrawiam i cieszę się, że stworzyłaś Tego bloga. Korzystam z Twoich przepisów bo nie są skomplikowane, niedrogie no i przede wszystkim są smaczne. Jakiś czas temu wypróbowałam, sernik z rosą i teraz co niedziele musze go robić dla męża, który go uwielbia, również gołąbki z twojego przepisu sa rewelacyjne. Pozdrawiam i na bieżąco odwiedzam stronkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, na to już mnie nie namówisz.
    Wystarczy,że na obiad robiłam kęski sezamowe i risotto, a na deser upiekłam szarlotkę. Pycha !!!
    I jedno i drugie. Sama więc rozumiesz,że ten deser to już byłoby
    czyste szaleństwo.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, no ja normalnie nie wiem jak to się stało :-)))

    Aga, zgadzam się z Tobą.

    Lucyno, cieszę się, że korzystasz a przepisy się sprawdzają. Mam nadzieję, że nowe też staną się przedmiotem Twoich eksperymentów kulinarnych.

    Danusiu, normalnie szalejesz ;-)) A ten deser zostaw sobie na następny raz... bo masz rację, co za dużo to i bardzo głodny nie zje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pysznie wyglada :) musze zrobic....poza tym przegapilam sernik,musze go poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo równie dobrze smakuje :-) A sernik to "złota rosa" - od dawna na blogu.

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...